Knuffelkonijnen caravan

Als wij zieke kinderen bezoeken nemen we meestal onze knuffelkonijnen caravan mee.

Deze verwarmde, speciaal ingerichte caravan is bedoeld voor oa ernstig/terminaal zieke kinderen , om even hun zorgen, ziekte en eenzaamheid te doen vergeten, door even met onze speciaal getrainde konijnen te knuffelen.

Met dank aan Graffiti for You die dit mede mogelijk heeft gemaakt.

Deze afbeelding heeft een leeg alt-attribuut; de bestandsnaam is 41769764_1724003671058551_4413403042116796416_n.jpg

Het telefoontje van een vader van zijn overleden kindje van 4 jaar :
Citeer : “knuffelkonijntjes enorm bedankt voor u werk. Tijdens Uw bezoek lachte mijn dochtertje even weer , kon ze even haar ziekte en nare tijd vergeten. Nu is ze pas overleden en heb ik een foto waarop ze lacht, en je haar ziet genieten . Dit is onbetaalbaar !!”.

Tijdens o.a.” Opkikkerdagen” komen emoties los die therapeuten bij kinderen niet los kunnen maken. Evenals een jongetje van 8  jaar die tegen zijn papa zegt dat hij geen medicatie meer wil omdat hij zo’n fantastisch mooie dag heeft gehad met de konijnen en blij en voldaan is. De ouders hebben nu een getraind konijn voor hun zoon, waar het erg goed mee gaat.